آراد برندینگ
خانه / آبمیوه رانی / آب میوه پرتقال 240 میلی لیتری رانی

آب میوه پرتقال 240 میلی لیتری رانی

چه ویژگی و مزیت هایی باعث شده است تا آب میوه پرتقال رانی به یکی از محبوب ترین های بازار تبدیل شود؟ این نوع آب میوه در قوطی های 240 میلی لیتری توجه مصرف کنندگان زیادی را به سمت خود جلب کرده است.
آب میوه پرتقال، محصولی که با هر برند و بسته بندی که باشد مشتاقان بسیار زیادی دارد و در تمام فصول سال تقاضا برای خرید آن کاهش نمی یابد. آب میوه طبیعی، پالپ دار، آب میوه گازدار، آب میوه با پوره پرتقال و حتی شربت پرتقال از جمله نمونه های پرطرفدار انواع نوشیدنی با طعم این میوه اعجاب انگیز است که در بازار آب میوه ها به صورت انبوه توزیع می شود.
شرکت رانی از جمله بهترین ها و با سابقه ترین تولید کنندگان انواع آب میوه در بازار ایران به شمار می رود که توانسته با بازاریابی دقیق و توجه به ذائقه مردم در شهرهای مختلف بازار محصولات خود را به خوبی شناسایی کند و انواع آب میوه رانی با بسته بندی های قوطی به آن مناطق ارسال نماید. آب میوه هایی که در آغاز تولید نمونه ای جدید و بی نظیر محسوب می شدند و امروزه نیز با گذشت بیش از ده سال از تولید هم چنان یکی از پرمصرف ترین برندهای آب میوه در ایران به شمار می آیند.

آب پرتقال رانی

شرکت رانی که در اصل یک شرکت با سرمایه گذار عربستانی راه اندازی شده در شهر ساوه مشغول به فعالیت است و چند طعم مختلف میوه مانند انبه، آناناس و پرتقال را به بازار عرضه می کند. آب میوه هایی که با پالپ میوه در ابتدای تولید و عرضه برای مردم تازگی داشت و محصولی جدید به شمار می آمد اما رفته رفته به پرفروش ترین های بازار نوشیدنی ایران تبدیل شد.
آب میوه پرتقال خواص بسیاری دارد که همین باعث افزایش استقبال مردم از آن می شود، خواصی مانند:
  • وجود منیزیم در آب پرتقال آن را به نوشیدنی محبوب جهت تنظیم فشار خون تبدیل کرده است.
  • ویتامین ث موجود در آب پرتقال باعث جلوگیری از هرگونه بیماری به ویژه بیماری ها عفونی و ویروسی خواهد شد.
  • آب میوه پرتقال خاصیت ضد التهابی بسیار قوی دارد که به واسطه وجود میزان بالای فلانوئیدها در آن به وجود آمده است.
  • مصرف روزانه یک لیوان آب پرتقال از بروز هرگونه سرطان به ویژه سرطان های معده، سینه و پروستات جلوگیری می کند.
بنابراین مصرف آب میوه طبیعی پرتقال به صورت روزانه سلامت شما و اعضای خانواده را تضمین می کند، با این اوصاف شرکت رانی با بکارگیری پالپ میوه درصد تاثیرگذاری پرتقال بر سلامتی را افزایش داده است که به راحتی از طعم و غلظت آن این موضوع قابل درک می باشد.
آب میوه پرتقال

فروش آب میوه پرتقال رانی

آب میوه های شرکت رانی در قوطی های آلومینیومی 240 میلی لیتری بسته بندی و به بازار شهرهای مختلف عرضه می شوند. در ابتدا اشاره کردیم که یکی از دلایل موفقیت این برند، بازاریابی قوی شرکت و فروش در شهرهای مختلف است. بر این اساس آب میوه پرتقال رانی در شهرهای مانند تهران، شیراز یا جنوب ایران فروش بهتری نسبت به دیگر شهرها داشته و همین امر دلیلی بر عرضه بیشتر این طعم آب میوه در این شهرها می باشد.
منبع: نوشیدنی های ایران

مطلب پیشنهادی

مرکز پخش عمده آب میوه رانی

چه عواملی باعث افزایش فروش آب میوه رانی در بازار نسبت به دیگر برندها شده …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *